Supernova
sabarlah wahai hati
Thursday, September 12, 2013 • 12:26 AM • 0 comments

Bismillah hirrahman nirrahim .. Assalamualaikum semua .. dah lama eny tak update blog ni .. dah tak tahu nak cerita apa .. apa khabar ? sihat ?  eny alhamdulillah sihat , eny baru sembuh dari demam .. dah dua hari tak pergi kerja ..

sehari dua ni , macam macam masalah yang datang . lepas satu satu masalah . Ya Allah begitu sayang kau padaku . begitu banyak ujian yang kau berikan padaku Ya Allah . betul cakap mama . setiap apa yang berlaku tu ada hikmah . Allah bagi kita ujian kerana Dia sayangkan kita dan menunjukkan Dia masih pedulikan kita . Allah uji kita sebab dia nak hapuskan dosa kita dan bagi kita pahalaNya . selalu, kita cepat sangat salah anggap atas segala ketentuan yang Allah telah aturkan untuk kita . kata mama ''Allah akan turunkan hujan, ribut petir .. dan kemudiannya Dia munculkan pelangi sebagai hadiah untuk kita'' .. nampakkan ? setiap apa yang berlaku , susah duka perit kecewa yang kita lalui .. suatu hari nanti pasti akan munculnya kebahagiaan dan kegembiraan untuk kita ..

untuk seseorang yang pernah hadir dalam hidup eny .. Syahrul Nizam Ibrahim .. kat sini eny nak ucapkan terima kasih untuk segalanya . terima kasih untuk suka duka yang telah kita lalui selama 5tahun ni dan sepanjang perkenalan kita . eny mintak maaf atas apa yang terjadi . eny mintak maaf dekat awak dan keluarga awak kalau ada salah silap yang eny dah buat . Nizam , saya tak suruh awak kembali dalam hidup saya . saya tak paksa untuk awak still ingatkan saya , saya tak halang awak untuk pergi dari hidup saya dan buang saya dari hidup awak .. saya cuma berharap agar awak maafkan saya , halalkan makan minum saya dan segala pemberian awak kat saya ..

Nizam , untuk pengetahuan awak .. awak lah perkara terindah yang pernah berlaku dalam hidup saya . saya mintak maaf saya tak contact awak .. saya sibuk kerja cari rezeki . dengan nama Allah saya takda mana-mana lelaki dalam hidup saya . tapi Alhamdulillah dan terima kasih atas kata-kata awak dan kawan baik awak semalam dan atas segala balasan awak pada saya.. betul cakap awak , saya tak akan pernah berubah .. mungkin ada hikmah .. saya dan awak takda jodoh .. saya doakan awak bahagia :')


the words spilled by ErniSuhanaZulkapli




Disclaimer


Hiii and welcome to my simplest bloghttp://enysuehana.blogspot.com i'm Erni Suhana Zulkapli . 8teen and stay at Cheras . simple girl , not pretty , not a famous person but i proud to be myself . i love the way who i am !
  • Entries
  • Profile
  • Links
  • Everything


listen here

'




Credits


Template : Liyana Vans
Edited : YOUR NAME
Background : Google
Font : Google