Supernova
5 minutes with Y
Saturday, December 10, 2011 • 3:37 AM • 0 comments


Assalamualaikum , hey blogger . sorry dah lama tak update blog and sorry to my stalker ( Y ) too . 

  
semalam saya janji dengan Y nak pergi cari dia dekat lake . petang tu Y mcg , dia cakap dia on the way pergi lake . okay . saya promise nak pergi sana just tunggu abah balik sebab dia guna motor . hmmm , before abah keluar . saya pesan "abah , jangan lupa taw balik awal dalam pukul 5" . hmm , tapi petang tu abah balik lambat dalam pukul 6.30 ptg . saya menangis macam orang gila dekat rumah sebab takde motor nak pergi lake . okay , shhhhh . jangan gelak . saya tahu agak kebudak-budakan . 

abah sampai , dengan muka saya yang entah pape baru lepas nangis saya terus pergi rumah ieka ajak dia teman . wait ! kesat air mata dulu . smile ~ okay , terus pecut motor pergi lake walaupun saya tahu saya dah lambat . sokayyy . sampai dekat lake , saya tak tahu mana nak cari Y . saya try contact member dia banyak kali but tak angkat pon . hmm , so saya decide park motor dekat lake . saya tahu ada orang usya saya . then entah budak sakai mana asyik follow motor saya and kacau-kacau . okay , seriously saya agak takut time tu . but still pretend i'm okay . hahaa . perlu ke tunjuk muka cuak saya yang comel nih ? okay , stop ! mata saya still tercari-cari mana Y . tak lama lepas tu Y stop motor sebelah saya . sumpah time tu rasa selamat gila .saya try bagi tahu Y yang saya takut dengan bebudak sakai yang kacau saya tu but Y macam tak faham . sokeyy . forget it ! huhuu . Y suruh follow motor dia pergi dekat member-member dia . saya follow walaupun perasaan malu tu membuak-buak . huuuh . 

okay , sampai tempat lepak member-member Y lepak . dia tinggal saya macam tu je ? Oh My God ! what the Fish ? dalam hati "hamende ni ? asal buat aku macam ni ? " . seriously time tu rasa tersangat bengang , kecewa , sedih semua ada . sampai tak terkata . saya datang jugak walaupun dah lambat . saya pecut motor macam orang gila semata-mata nak jumpa Y ! lain yang saya harapkan . lain yang jadi . hmm , so saya decide terus balik . saya tinggal Y macam tu je . 

malam tu saya ada tuisyen dalam pukul 9.10 sampai 10.20 . saya tunggu Y mcg but dia still tak mcg . balik je dari tuisyen . entah kenapa mama marah-marah . kepala otak time tu bertambah stress . huuhh . saya terus masuk bilik and still tunggu Y mcg . entah dalam pukul berapa Y mcg , dia mintak maaf pasal petang tu . saya terus marah dia tanpa mendengar sebarang penjelasan . sorry Y . then lepas saya marah-marah baru Y bagi tahu apa yang terjadi lepas saya balik . 

lepas saya balik . budak yang kacau saya tadi tu bahan-bahan saya . dia cakap _____CENSORED_____ Y dengar , dia terus tumbuk budak tu . serious saya tak tahu langsung . sorry Y sebab saya marah-marah awak


the words spilled by ErniSuhanaZulkapli




Disclaimer


Hiii and welcome to my simplest bloghttp://enysuehana.blogspot.com i'm Erni Suhana Zulkapli . 8teen and stay at Cheras . simple girl , not pretty , not a famous person but i proud to be myself . i love the way who i am !
  • Entries
  • Profile
  • Links
  • Everything


listen here

'




Credits


Template : Liyana Vans
Edited : YOUR NAME
Background : Google
Font : Google