Supernova
cemburu itu tanda SAYANG !!!
Monday, December 19, 2011 • 5:59 AM • 0 comments

Assalamualaikum blogger .
 hari ni perasaan saya dah macam rainbow . 
hurrmmmm . bengang , sedih , marah , semua ada .. 
apa perasaan awak kalau boyfriend awak pentingkan perempuan lain ? awak rasa happy ? bangga ? prrrffftttttttt . what the F !!!!! tipu gila . mesti la rasa sedih , bengang !!! kan ? okay . itu yang terjadi dekat saya sekarang ni .




 hurrmmmm . okaay Y , saya tahu awak pernah sukakan DIA . saya tahu awak pernah SAYANG-kan DIA . sokaayy . saya faham ! biasa la tu kan . tapi awak kena sedar yang awak tu sekarang bukan single-mingle macam dulu lagi . okay ? saya tahu walaupun awak dah couple . awak still boleh berkawan dengan sesiapa yang awak nak . tapi perlu ke terlalu jaga hati dan perasaan DIA lebih dari saya ? hamenda nih ? bila saya tanya " kenapa ni ? awak takut DIA jelous ke ? " . apa yang awak jawab ? awak cakap YE !!! kenapa awak takut DIA jelous ? hahaa . lawak laa . kalau saya jelous awak tak kesah pulak kan ? isshh issshh isshhh . kesian saya kan ? opssss . lupa pulak . awak kan sayang DIA . takut sangat DIA tahu pasal saya . 

Y ! awak cakap dekat saya , awak takut DIA tak nak kawan dengan awak . ouuhh . maknanya awak takut DIA taw awak dah couple nanti DIA tak nak kawan dengan awak ? macam tu ye ?  kalau couple tak boleh kawan dah la eh ? wahhwahhwahhh . then , awak cakap dekat saya . kalau DIA taw . nanti kawan-kawan DIA usya-usya saya or tarik muka dekat saya ? perlu ke buat semua tu ? dah macam cerita hindustan je . hurrmmmmm . kenapa ek saya rasa DIA lagi penting dari saya dalam hidup awak ? 
takpe lah awak . awak jaga lah perasaan DIA . awak kan takut DIA jelous . kan ? saya takde hak nak jelous-jelous semua nih .   

P/S : CEMBURU ITU TANDA SAYANG






the words spilled by ErniSuhanaZulkapli




Disclaimer


Hiii and welcome to my simplest bloghttp://enysuehana.blogspot.com i'm Erni Suhana Zulkapli . 8teen and stay at Cheras . simple girl , not pretty , not a famous person but i proud to be myself . i love the way who i am !
  • Entries
  • Profile
  • Links
  • Everything


listen here

'




Credits


Template : Liyana Vans
Edited : YOUR NAME
Background : Google
Font : Google