Supernova
My Super Hero !
Wednesday, December 28, 2011 • 7:53 AM • 0 comments

Asslamualaikum blogger ..

Tak tahu lah kenapa semenjak dua menjak nih banyak pulak masalah yang menimpa saya . hurmmm . pasal ape ? CINTA !!!! okay , shut up . kesahh ? sokay awak nak cakap saya apa pon . 

Setelah sekian lama saya tersepit di antara dua cinta dan hampir lemas di sebabkan cinta 
Finally . saya dah decide sama ada saya pilih Y or ezzam untuk menjadi pelengkap hidup saya buat selamanya . ape ape ? buat selamanya ? hahaa . insya'allah . saya sebagai manusia hanya merancang dan Allah s.w.t yang menentukan segalanya . kan ? cewahhhh . sastera sekejap . heeeehoookk .
 hurrrmm . nak tahu tak siapa ????



taaaa taaaaa daaaaaaaaa ! ! ! ! ! 



|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

SYAHRUL NIZAM IBRAHIM 

ni lah buah hati saya , Syahrul Nizam Ibrahim !!!! saya dah banyak lukakan hati dia . saya dah banyak kali buat dia menangis sebab saya . jahat kan saya ? kesian dia nangis sampai merah-merah mata dia . comel je . susah taw lelaki nak nangis . ngeeee . hurmmm . selalu la jugak saya marah dia . tapi ! dia tak pernah melawan . ikot kan aje kehendak saya . walau se-jahat dan se-hodoh mana pun saya ni . dia still sayang saya dan terima saya seadanya . dah banyak kali saya mintak break . tapi dia tetap dengan pendirian dia untuk bersama saya . dia cakap saya sumber inspirasi dia . waaaa . so sweet ucuk :) dia cakap nanti dia nak belikan saya rumah besar , kereta and blablablaaaaaa . dia nak saya hidup senang . haishhhhh . terharu dengar kata-kata dia . "nanti b amek lesen kereta . kita keluar naik kereta . tak de lah cyg kena panas , kena hujan " . thanks  for everything ucuk .

p/s : thanks b coz still bagi cyg peluang . thanks b sebab buat yang terbaik untuk cyg . cyg hargai semua tu .. cyg akan cuba jadi yang terbaik untuk b .  i love you so much

 

sweet tak ? okay . ni paksaan k . cakap sweetttt !!!!!!! hahaa . dah ? muahhh sikit ...
doakan semoga kitorang kekal hingga ke akhir hayat taw . 
mulai saat ni , detik ni .. saya berjanji akan cuba untuk setia .. 
saya akan cuba jadi yang terbaik untuk dia . 
saya akan cuba buat dia bahagia bersama saya .
saya akan cuba buat setiap saat dia bersama saya umpama mimpi terindah  
waaaaa . nak jadi romantik kejap . heheheeee 
jangan jelous okay ! 

see yaaaa . muaahhhh bebehh . 

I LOVE YOU 





the words spilled by ErniSuhanaZulkapli




Disclaimer


Hiii and welcome to my simplest bloghttp://enysuehana.blogspot.com i'm Erni Suhana Zulkapli . 8teen and stay at Cheras . simple girl , not pretty , not a famous person but i proud to be myself . i love the way who i am !
  • Entries
  • Profile
  • Links
  • Everything


listen here

'




Credits


Template : Liyana Vans
Edited : YOUR NAME
Background : Google
Font : Google