Supernova
One day with my rainbow
Friday, December 30, 2011 • 4:02 AM • 0 comments

Assalmualaikum blogger 
. rindu sangat dekat awak . muahhhhh bebeh . *blushing- .. 
"one day with my rainbow"
entry kali ni tak nak pasal CINTA-cinta dah . okay ? 
asyik pasal cinta je . bosan !!!!!
kali ni nak story-mory pasal pelangi saya .
~ pheewwwittttttttttt ~ 

28 December 2011

sesi temu ramah - with ucuk

8.30 a.m. - breakfirst with my ucuk . heheee . see , siapa yang makan paling banyak ? hahaa . nak cakap saya la tuh . okay fine . bwekkkkk :p saya dengan ezzam makan roti kosong je . nak diet konon . puihhhh . angan tak sudah !!!! makan sikit pun still montel macam tu jugak en . bak kata ezzam "biar montel asalkan comel" . hikhikhik :) gambar atas tu , time tu tengah menge-check phone ezzam . wahahaa . nak jadi queen control ? kesah ? hahaa . tak de lah . saya tak se-over tu #tapiadalasikit# . ngengengeee . 


muka awin . kusyuk gila nak makan . haha -  with dumok and rapunzel 

see , bespren saya dengan boipren dia . sweet kan ? hahaaa . time breakfirst tu awin asyik kena bahan je . asruh pulak diam tanpa kata dan hanya mampu tersenyum . wahahahaa . kalau tengok gambar first tadi macam saya yang makan banyak kan ? uhukkzzzz . sorry te-batuk pulak . urmmm , padahal si Nurul Nasquin Rozani ni yang melantak paling banyak . roti sardin dia hah , beso punyeww . hamekk kaw !!! tengok tu . tekun gila dia makan kan ? hakhak :) tunggu dia makan je dekat sejam . slow gila tahu . macam siput sedot . haiyakkk . terbakar punggung ~


busy meng-usha abang encem - with baby sayang 

hadoi muka dia !!! hahaaa . tak taw la apa nak jadi dengan budak niih . kitorang semua dok kusyuk menjamu selera . mak cik sorang ni pulak busy meng-usha abang hensom . hahaa . tak habis-habis dengan hobi pelik dia . tak dapat , tengok pon jadi la kan ? mueheheheee :) lepas makan-makan semua , perut pon dah kenyang . kitorang semua terus gerak pergi sekolah . sekolah ? okay , saya tahu sekolah tak bukak lagi . nak bagi tahu la nih ! kitorang ahli SPBT . tahu tak ape tu ? kecuali ezzam and asruh . dorang balik rumah ler . hayoyoyoo


sempat posing walaupun busy . ape pon ta boleh :p

mira a.k.a nenek tiri . comel kan nenek saya ? muda lagi tuh . haha . sempat lagi dia posing walaupun busy uruskan student yang nak amek buku teks . pemalas  betul !!! 


orang kuat spbt !!! #kakitipu# haha

hah !!! ni lah saya . saya jaga bahagian dalam spbt . uruskan buku-buku yang nak bagi dekat student . nampak tak buku-buku yang ber-timbun dekat belakang tuh ? saya la yang buat tu . wahahaaa . rajin tak saya ? mueheheee :) #tipulagi# penat tahu ? sakit tangan-tangan montel saya taw angkat buku-buku yang berat tuuhhhhhh ! arghhhh , shut up . jangan cakap saya manja okay . lepas siap semua . orang pon dah kurang . ape lagi ? photoshoot lerrr .. snap sana .. snap sini .. klik klik klik !!!!!!!!!!!








okay !! dah tengok ? comel tak ? kuikuikui :3 dorang ni semua la rainbow saya . kecuali budak lelaki yang cute miut tuh . hahaa . itu junior saya . budak spbt jugak . apa ? anak ikan ? hakhak . sakai . dia la yang tolong snap semua gambar kitorang ni . heheheee . nasib baik dia layan kan aje kerenah kakak-kakak senior ni ken . weeeee ~

GOOD FRIENDS LIKE STARS
AND
THEY ARE MY WORLD




the words spilled by ErniSuhanaZulkapli




Disclaimer


Hiii and welcome to my simplest bloghttp://enysuehana.blogspot.com i'm Erni Suhana Zulkapli . 8teen and stay at Cheras . simple girl , not pretty , not a famous person but i proud to be myself . i love the way who i am !
  • Entries
  • Profile
  • Links
  • Everything


listen here

'




Credits


Template : Liyana Vans
Edited : YOUR NAME
Background : Google
Font : Google