Supernova
untitle day
Saturday, December 10, 2011 • 6:52 AM • 0 comments


Assalamualaikum blogger . 
saya tak tahu la kenapa seminggu dua  ni banyak betul problem and konflik yang menimpa diri saya .



 okay , first pasal ezzam . seriously saya tak tahu apa masalah saya dengan dia . saya tak tahu salah siapa dan di mana puncanya . okay , kalau dulu okay je . contact , mcg and jumpa macam biasa . happy je . tapi sekarang semuanya dah berubah . kalau dulu happy je tapi sekarang ni lain . dia langsung tak contact saya . tak mcg saya sume tu . okay , jujur saya kecik hati . bila saya tanya kenapa tak mcg mesti dia cakap dia tak suka mcg la , bz nak main game la , nak tidur , nak study . macam-macam alasan dia . kalau dulu , saya merajuk ke kecik hati ke . mesti dia pujuk and mintak maaf . tapi sekarang ni , dia buat tak tahu je . “kau nak merajuk ke hape ke lantak la” . lebih kurang macam tu laa . saya pernah tanya dia “kenapa buat saya macam ni ? ingat saya ni perempuan simpanan ke ape ? “ hmmm , tak ingat la apa yang dia jawab . kengkadang tu dia sedar semua kesalahan dia . tapi dia still ulang benda yang sama . saya tak tahu la sama ada dia ada orang lain ke apa . selama ni saya percayakan dia 100% . sekarang ni saya langsung tak layan dia . balas dendam ? tak lah . saya just nak dia rasa dan tahu apa yang saya rasa selama ni . okay , saya tahu dia terasa . baru sekarang dia try nak rapat balik macam dulu . tiba-tiba je ! tak pelik ke ? dua tiga hari ni saya tak tahu kenapa saya nak larikan diri dari dia . dia call , mcg but saya macam nak tak nak je layan . hari-hari dia call nak jumpa tapi saya bagi macam-macam alasan . sorry ezzam .

tadi pergi lake . macam semalam , pergi tengok Y main mad hop . nasib baik hari ni tak macam semalam . member dia semua takde . okay , selamat . tapi hari ni saya bawak fifi . dia nak ikot . sokayy . bawak je la kan . best sangat tengok Y happy . hari ni Y senyum je :] ieka cakap nak datang tempat Y main mad hop but still tak sampai-sampai . setengah jam lepas tu ieka call cakap takot nak bawak motor . then saya pergi amek ieka coz nak follow motor dia . before tu saya singgah kedai beli air untuk Y . sampai je dekat tempat Y main mad hop . perhhhh , wa cakap kat lu . ramai gilak member dia . haha . okay , shhhhhh . wat lekk suda . saya dengan muka singgit terus park motor dekat situ . macam tadi la . Y still happy . awak nak tahu ? Y bagi saya rantai dia . wahahaaa . bangga kejap . stop ! lepas tu , budak sakai semalam yang kacau saya tu datang balik tempat Y . sumpah saya takut dorang tak puas hati dengan Y sebab Y tumbuk dia . saya takut jadi pape dekat Y . huhuu . nasib baik okay je then budak tu blahh . selamat kaw jah . hewhew :3

walaupun saya happy but still takut terserempak dengan ezzam . rupanya apa yang saya sangka jadi kenyataan .  mula-mula tu rasa macam kenal bunyi motor but tak berani nak pandang . then ieka cakap tu memang ezzam . saya cepat start motor nak lari dari ezzam but dia dapat kejar . huuhh . tak terkata . tak boleh lari . terdiam sekejap ! saya cakap dekat ezzam “okay , kite bincang tempat lain “ . (continue later....)


the words spilled by ErniSuhanaZulkapli




Disclaimer


Hiii and welcome to my simplest bloghttp://enysuehana.blogspot.com i'm Erni Suhana Zulkapli . 8teen and stay at Cheras . simple girl , not pretty , not a famous person but i proud to be myself . i love the way who i am !
  • Entries
  • Profile
  • Links
  • Everything


listen here

'




Credits


Template : Liyana Vans
Edited : YOUR NAME
Background : Google
Font : Google