Supernova
i love the way who i am
Saturday, March 31, 2012 • 11:20 PM • 0 comments


Assalamualaikum blogger

Saya Erni Suhana Zulkapli . ye ye ye . saya la tu #angkat tangan tinggi-tinggi# heee . saya happy dengan kehidupan saya sebagai seorang anak tunggal yang agak manja dan seorang pelajar sekolah menengah yang agak busy dengan pelbagai tugas . ye , saya ''budak sekolah'' lagi . tak macam awak awak dan awak yang dah bekerja tu . tahun ni tahun penentu masa depan saya . ecewahh . yela . tahun ni saya salah sorang calon SPM 2012 . awww . takut sangat . tahu ? o,o 


gambar saya lagi ? okay . saya tahu tu . heee . 


siapa mereka di hati saya ? ngeee . okay , semua ni kawan baik saya . best+friend+forever (bff) la kononnya .  saya tak akan jadi seperti mana yang saya jadi sekarang ni tanpa mereka . tanpa mereka , siapalah saya !! ewah ewah . pandaikan saya berkata-kata ? hahaa . kerana mereka , saya menjadi seorang yang happy-go-lucky , friendly , berdiri di atas kaki sendiri , dan ________________ . terima kasih S A H A B A T :)
sekian , 





the words spilled by ErniSuhanaZulkapli




Disclaimer


Hiii and welcome to my simplest bloghttp://enysuehana.blogspot.com i'm Erni Suhana Zulkapli . 8teen and stay at Cheras . simple girl , not pretty , not a famous person but i proud to be myself . i love the way who i am !
  • Entries
  • Profile
  • Links
  • Everything


listen here

'




Credits


Template : Liyana Vans
Edited : YOUR NAME
Background : Google
Font : Google