Supernova
kenangan bersama mereka
Saturday, March 31, 2012 • 2:45 AM • 0 comments

Assalamualaikum blogger .. 


okay . omeyyy tak kami berdua ? atotooo . jelous lettew . ni kembar saya . gambar ni masa keluar dengan senior SPBT sekolah . time ni tengah karoke dekat green box sungei wang . untuk pengetahuan awak awak dan awak . kami berdua ni ter-sangat suka menyanyi . hari-hari ketagih karoke . haha . okay la tu kan daripada ketagih dadah atau yang berkenaan dengannya . hehee



GADIS SEMASA seperti kami memang selalu macam ni . okay . tak berkenaan pun kan ? haha . mereka umpama pelengkap hidup saya . tak tahu la kenapa saya suka sangat gambar ni . maybe sebab nampak sweet kot . errr . saya tahu saya perasan . tapi takpe kot kan ? saya puji diri sendiri . siapa nak puji kita kalau kita tak puji diri sendiri . kan kan kan ? 
gambar ni masa jamuan akhir tahun pengawas pusat sumber 2011 .  


oppsssSSS . budak yang sama lagi ? ni pun favourite picture saya jugak . sebab nampak sweet plus cute . hahaa . senang cerita semua gambar saya rasa cantik . bagi saya setiap orang ada pendapat masing-masing . gambar ni pulak masa birthday Nurul Nasquin Rozani , Secret Recipe The Mines


HAPPY TOGETHER FOREVER

I LOVE YOU 




the words spilled by ErniSuhanaZulkapli




Disclaimer


Hiii and welcome to my simplest bloghttp://enysuehana.blogspot.com i'm Erni Suhana Zulkapli . 8teen and stay at Cheras . simple girl , not pretty , not a famous person but i proud to be myself . i love the way who i am !
  • Entries
  • Profile
  • Links
  • Everything


listen here

'




Credits


Template : Liyana Vans
Edited : YOUR NAME
Background : Google
Font : Google