Supernova
the best teacher i ever had
Wednesday, May 16, 2012 • 7:25 AM • 0 comments


Assalamualaikum .. hye blogger .. sempena hari guru ni .. saya nak ucapkan ''SELAMAT HARI GURU'' kepada semua yang bergelar guru , tak kesah la guru tadika ke , guru sekolah rendah ke , guru mengaji ke .. asalkan dia seorang pendidik . tak gitu ? heheee ..

ehhh ehhhh , nak tahu tak ? hari tu , time exam english . ade satu esei tu tajuknya 'the best teacher i ever had' . Dengan tetiba nya saya teringat dekat teacher saya time form 3 , Puan Noor Azwim . so , saya decide nak cerita pasal dia je . heheheeee . masa saya tengah buat esei tu , saya pun tak sedar air mata saya mengalir . ecewahh . menghayati betul kan ? ngeee .. sumpah ! saya rindu gila dekat dia .

  
Pn.Azwim ni ajar subject english dekat kelas saya . setiap kali dia masuk kelas . orang 1st yang dia akan aim , dah semestinya saya ! tak tahu lah kenapa . musykil betul . heee ^^ . kalau dia masuk kelas saya , tak sah kalau dia tak kenakan saya . maybe sebab saya ni seorang yang cepat gelabah , cuak , dan yang berkenaan dengannya. dia panggil saya ''kakak kuning'' . kadang-kadang dia panggil saya ''suhana hasnah'' . hahaa . bila saya tanya kenapa panggil saya nama tu , dia cakap nama saya nak dekat-dekat macam nama kawan dia . hahaa . pun boleh la kan . 

setiap hari dia akan cuba mencari setiap kesalahan saya dan saya akan di cubit-cubit dan di babab-babab seperti seorang budak kecik yang hiperactive sedang di marahi ibunya . huhuuuu . tapi saya sayang dia sangat-sangat walaupun hari-hari kena marah , kena cubit , kena buli . maybe disebabkan saya takutkan dia , saya dapat ____ untuk subject english masa PMR . berkat kena marah hari-hari la kot . hahaa. masa tengah beratur nak amik result PMR , Pn.Azwim la orang pertama yang datang peluk dan cium saya . ohmaigod . serius time tu terkejut gila . bayangkan la orang yang entah  dari mana muncul tanpa kita sedar tiba-tiba datang peluk kita . rasa macam 'ohhhmakkkaauuu' , haaa lebih kurang cenggitu la saya time tu . hahaa . tapi sayaaaaanngggg . teacher kesayangan saya tu dah pindah . kalau la saya dapat jumpa Pn.Azwim . saya nak sangat peluk dia . lepas tu cakap dekat dia "saya rindu cikgu'' , ''saya sayang cikgu'' .. dannnnn .. ''HAPPY TEACHERS DAY'' ............ !!!!!!!!!!









the words spilled by ErniSuhanaZulkapli




Disclaimer


Hiii and welcome to my simplest bloghttp://enysuehana.blogspot.com i'm Erni Suhana Zulkapli . 8teen and stay at Cheras . simple girl , not pretty , not a famous person but i proud to be myself . i love the way who i am !
  • Entries
  • Profile
  • Links
  • Everything


listen here

'




Credits


Template : Liyana Vans
Edited : YOUR NAME
Background : Google
Font : Google