Supernova
Selamat Hari Raya (part I)
Friday, August 10, 2012 • 8:01 PM • 0 comments


Alhamdulillah , hari ni dah masuk hari ke 22 kita semua berpuasa kan . bersyukur sangat sebab tahun ni still dapat merasai nikmat berpuasa :) alhamdulillah .... tak sabar nak sambut raya .. kan kan kan ? bukan saya sorang je excited . ofcoz la semua orang excited nak merayakan hari lebaran . tak gitu ? :D beli baju baru , buat kuih raya , main mercun-bunga api , pasang pelita keliling rumah , dengar lagu raya kuat-kuat . wahhhh , best kan ? 

tapi ...................... tak happy bila kita beraya tanpa orang yang kita sayang kan ? macam mana la anak-anak yatim ? raya tanpa mak ayah ? dan macam mana pulak dengan orang susah yang beraya dengan serba serbi tak lengkap ? ya'Allah , kesiannya :'( 

Tahun ni , tahun pertama saya raya tanpa seorang nenek . really2 miss her . tak pernah beraya tanpa arwah . kalau tak , pagi-pagi raya dah pergi rumah nenek . makan kuih raya sama-sama . sembang sama-sama . tapi tahun ni ? rumah tu dah kosong . takde sesapa . kosong macam hati saya . stiil tak dapat lupa saat-saat terakhir dia dengan saya dan menghembuskan nafas terakhir depan mata saya !!!! i can't believe it . rasa macam arwah still ada . **sorry tak boleh continue..

by the way . saya nak wish SELAMAT MENYAMBUT KETIBAAN HARI RAYA AIDILFITRI yang akan menjelang tak lama lagi :) 





the words spilled by ErniSuhanaZulkapli




Disclaimer


Hiii and welcome to my simplest bloghttp://enysuehana.blogspot.com i'm Erni Suhana Zulkapli . 8teen and stay at Cheras . simple girl , not pretty , not a famous person but i proud to be myself . i love the way who i am !
  • Entries
  • Profile
  • Links
  • Everything


listen here

'




Credits


Template : Liyana Vans
Edited : YOUR NAME
Background : Google
Font : Google